nak masuk tekan saya dulu yer....

Selasa, 21 Julai 2009

tolongla....

korunk msti pelik kan napa title aku mcm tu.....
tolong apa eak? tolong ni sama erti ngan "HELP" hahahahahhaha

mcm nie cternya...... smlm aku g dobi nk amik baju......pehtu kuarla mnah Indon ni attend aku...aku bg resit kat dia........ agak lama gak la tiba2 dia kuar n tanya aku "ms anta baju apa yer" aku cam pelik plak napa dia cakap mcm tu..... oh tiedakkkkkkkkkk kemanakah baju2 ku ..... peh tu dia pnggil member dia.....lam kepala hotak ku dah pikir konpem minah ni xtau baca....pnggil geng nmpak....... so kawan dia tu pon tgk resit aku..... ke hulu ke hilir ke depan ke belakang mncari baju aku... nk j aku joint mncari sama2... yg aku pelik tu napa la mulut aku ni x buka tok bertanya @ berkata2......

TIBA-TIBA ada sorang minah ni ms tgh cari2 kat hanging tu dia angkat tangan........ UWEAKKKKKKKKK...... nak termuntah aku....... korunk nk tau apa?????? BULU HITAM YANG LEBAT DI KETIAK.........

aduhhhhhhhh woiittt pompuan yer pon nak pakai baju xda lengan cukur la bulu tu..... dah lebat sangat dah..... hitam n berkeli plak tu.....
korunk bayangkan mesti bau dia berdentum kannnn......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan