nak masuk tekan saya dulu yer....

Rabu, 22 Julai 2009

huhhhh......

salam n selamat sore.........

huhhhhhhhhhhh...... (wat ngan cara mengeloh)........ xda apa nk n3 just nk sharing ngan korunk2 j
td lunch aku g blog abg ipar aku.... baca 1 n3 dia...yela lan depan semuanya naik arge.... aku pon termenung sejenak.... mn x nya lan depan dah RAMADHAN..... peh tu raya..... belanja besar tu..... maksud aku bkn belanja yg x faedah..... sndiri tepuk dada....lau sakit xda selera la tuuuuuu...kukuikukui

dengan kegawatan sekarang belanja hari2an mmg melambong.... mcm smlm aku g psaraya amik brang yg pnting n wajib jer .....tu pon dah kat serat.... apalg aku pndang laki...laki pndang aku... peh 2 dua2 tersengeh mengawal emoticon hahahahha....... dah puas kami berjimat tp sama jer....gaji bnyak pon stil x cukup..... camna nk hadapi semua ni??????????

aku nk jumpa bos la nk minta naik gaji n up kan alowance......

bosssssssss ...............

Tiada ulasan:

Catat Ulasan