nak masuk tekan saya dulu yer....

Isnin, 21 September 2009

SELAMAT HARI RAYA ABAH.....

Salam... Slamat Hari Raya ...
Apa kabar semua??? Harap2 semuanya dlm keadaan shat smpena d bulan Syawal ini....
Hari ini genaplah seminggu orang yg kusayangi "abah" ku pergi meninggalkan kami buat selama2nya....
Pagi tadi masa aku sdang duduk aku dengar lagu Mawi "AYAH" kat TV.... Ya Allah Sedehnya aku...........
Abah.......... napa abah pegi dulu.............

Abah.....aku rasa sunyi
sejak kehilanganmu di dunia ini

di saat ku meniti kejayaan ini
Abah..aku menyanjungi

jasamu yang terlalu agung buatku

tak daya ku membalas jasa dan budimu
Tanpa kamu hilanglah haluan hidupku

terasa siksanya di jiwa ini
tak dapat ku membalas jasamu di dunia ini
Di pagi raya
ku pohonkan kemaafan, keinsafan
ku doakan agar rohmu
dicucuri rahmat Ilahi oh abah...
Tanpa kamu hilanglah haluan hidupku

terasa siksanya di jiwa ini

namun aku
tetap redha apa yang mendatang
DIHARI RAYA KU MERINDUIMU.........



Tiada ulasan:

Catat Ulasan