nak masuk tekan saya dulu yer....

Isnin, 29 Jun 2009

Hepy Bday Ina....

Hr ni bday kawan baik sehidup semati aku PN. ZURINA BINTI NORHAN....... aku dah kenal dia lm sngat sjak Form 1 lg...... dah bnyak kami berkongsi cter baik dr segi sedeh n hapy....dia bnyak tlng aku lau dlm kesusahan..... dialah sahabat aku sama2 ketawa, sama2 nangis, sama2 susah....segala2nya aku n dia yg tahu n memahami....... Kawan aku ni dah 3 org anak 2 hero 1 princess, seorg yg lemah lmbut, pnyayang, caring, gila2, sweet, pandai masak, mnjahit segala2nya ada kebolehan.....

to my best frens Ina.......
thanx a lot cz kau sudi mnjadi sahabat aku...... kau bnyak tlng aku..... semasa aku dlm ssh kau yg bnyak hadir dalam hidup aku....kau sungguh memahami aku..... yg kadang2 ada kepala batu hangin....tp kau tetap setia n ikhlas melayan kerenah aku....... aku bangga jadi sahabat kau...... aku x snggup ada orang lain mengganti kau... TAK AKAN MUNGKIN @ TERJADI...... aku doakan agar kau di lempahkan dengan rezki, d pnjangkan usia agar sihat sejahtera, mematangkan diri dengan usia ini, d lindungi olehnya di dunia dan d akhirat......

SELAMAT ULANG TAHUN SAHABAT KU.......PN. ZURINA BINTI NORHAN.......

aku syng kauuuuu.....leb u

1 ulasan: