nak masuk tekan saya dulu yer....

Jumaat, 15 Mei 2009

besok cuti looooo

Jumaat, Sabtu, Ahad..... adalah hr yg palingggggggggggg aku suko.......
Isnin adalah hr yg palingggggggggggggggggggggggggggg aku BENCI...benci...benci...
hari lain tu biasa j la.... malas nk type

so lam kepala hotak aku ni dah mcm2 planing nk lepak, nk jalan, nk tido, nk kemas, nk masak, nk spen, nk main, nk mkan, nk mnum, nk macam2 la..... cuti 2 hari j... smpat ker kak lin oiiiiittttt...jgn Monday amik MC @ EL udah............wakaakakaka

ekceli aku nk bitau korunks ni... napa eak jahanam tol la aku ngan PC ni... setiap kali aku nk n3 copi mengkopi ni kat post blog msti ERROR..... x ksah la aku kopi dr mn msti ayat JAHANAM tu enterprame.... sakitnya jiwa aku......... aku x leh nk kopi pic, kopi cter, kopi mcm2 la...napa eak
korunks tolong la aku ni...... aku gagal nk cr sebab2nya...cz aku ni buto IT..... jahat la PC ni mntang2 aku xpndai dlm bab2 ni..... kan ada yg pecah memecah ni.... x pasal2 kena potong gaji plak... wakakakaka

tlong eak semua..... PLEASEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Tiada ulasan:

Catat Ulasan